+98-21-79649900
+98-21-79649900 جستجو
وقت سفارت انگلیس


آزمون دولینگو (Duolingo English Test) یک آزمون تطبیقی برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی است که شما می‌توانید در هر زمان و مکان به صورت آنلاین شرکت کنید. امروزه مدرک دولینگو همانند آزمون های تافل و آیلتس مورد قبول بسیاری از دانشگاه‌ها است. مدت زمان این آزمون 1 ساعت است و نتیجه آن در 2 روز اعلام می‌شود. از دیگر مزایای این آزمون این است که شما بدون حضور و مسافرت به کشور دیگر، با حداقل هزینه مدرک زبان انگلیسی دولینگو را دریافت کنید. با توجه به شرایط کرونا و عدم برگزاری آزمون های تافل و آیلتس، آزمون دولینگو یکی از بهترین راهکارها برای دریافت مدرک زبان انگلیسی و پذیرش برای دانشگاه ها بود.
برای ثبت نام در این آزمون شما نیازمند یک ایمیل معتبر و پرداخت هزینه هستید که شما می‌توانید از طریق (نام برند و لینک دهی) درخواست خود را ثبت کنید. در ادامه می‌خواهیم در مورد این آزمون توضیحات تکمیلی را ارائه دهیم.

نحوه ثبت سفارش

انتخاب خدمت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون

پرداخت و ثبت سفارش

پرداخت و ثبت سفارش

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون

محبوبترین خدمات

مشاوره نیاز دارید؟

سوالات شما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ،

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ،

از آنجا که لورم ایپسوم، شباهت زیادی به متن های واقعی دارد، طراحان معمولا از لورم ایپسوم استفاده میکنند تا فقط به مشتری یا کار فرما نشان دهند که قالب طراحی شده بعد از اینکه متن در آن قرار میگرد چگونه خواهد بود و فونت ها و اندازه ها چگونه در نظر گرفته شده است.

question