+98-21-79649900
+98-21-79649900 جستجو

چرا باید از سایت جوبل (Jooble) پروژه فریلنسری بگیرم؟

چرا باید از سایت جوبل (Jooble) پروژه فریلنسری بگیرم؟

مقدمه:

فریلنسرینگ یا دور کاری به عنوان یک شغل جدید در دنیای کنونی رشدی چشمگیر داشته و یک فرصت جذاب برای انجام پروژه‌ها و کسب درآمد است. از سوی دیگر، وب‌سایت‌هایی که در حوزه متصل کردن کارفرما و نیروی کار به یک‌دیگر فعالیت می‌کنند نیز در حال گسترش‌اند. این وبسایت‌ها به افراد کمک می‌کنند تا به آسانی پروژه‌های فریلنسری را پیدا کنند. وبسایت ارز کردیت در این مقاله به معرفی و بررسی مزایا و معایب استفاده از یکی از این وبسایت‌ها که جوبل نام دارد می‌پردازد.

معرفی وبسایت جوبل:

وبسایت جوبل در اصل یک موتور جستجوی استخدام وبازار کار است که در بیش از ۶۱ کشور حضور دارد. این وبسایت به جویندگان کار کمک می‌کند به راحتی جستجوی فرصت های شغلی را در بسیاری از وبسایت‌های استخدام و روزنامه‌های محلی و بین‌المللی انجام دهند.
جوبل در ۲۴ زبان مختلف قابل دسترسی است و میلیون‌ها شغل را در حوزه‌های مختلف مانند IT، مهندسی، شبکه‌های اجتماعی و… ارائه می‌دهد. جوبل یکی از بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری برای طراحی گرافیکی، ورود اطلاعات و کپی‌راتینگ، است. این وبسایت امکان متصل شدن فریلنسرها به منابع جهانی از جمله وبسایت های همکار، سایت فریلنسر خارجی و شبکه های اجتماعی را در خود جای داده و دسته بندی کرده است.
وبسایت جوبل تمام موقعیت‌های شغلی فریلنسری را به صورت متمرکز ساماندهی کرده و این امر شما را از چک کردن تعداد زیادی سایت فرصت شغلی و فریلنسری بی نیاز می‌کند. همچنین جوبل با بهرمندی از امکان اضافه کردن فیلتر به شما کمک می‌کند تا که در منطقه مشخصی به دنبال شغل بگردید. برای یافتن شغل مطلوب خود می‌توانید فیلترهای جستجوی مختلفی همچون میزان حقوق، سابقه کار و تاریخ انتشار را تنظیم کنید. وبسایت جوبل جمع آوری نتایج و نمایش آن‌ها را برعهده دارد، کلیک کردن بر روی هر کدام از نتایج به دست آمده، شما را به وبسایت اصلی آن فرصت شغلی هدایت می کند تا جزئیات بیشتری درمورد کار و نحوه اقدام برای آن را دراختیار داشته باشید.

jooble-background1

وبسایت ارز کردیت در ادامه به بررسی مزایا و معایب استفاده از وبسایت جوبل می‌پردازد.

مزایا اخذ پروژه از وبسایت جوبل:

1. دسترسی به پروژه‌های متنوع و فرصت های شغلی:

یکی از مزایای استفاده از سایت جوبل برای فریلنسرها، دسترسی به پروژه‌های متنوع در انواع زمینه‌ها است. افراد با سطوح تخصص مختلف در زمینه‌های گوناگون از ترجمه تا طراحی وب و از بازاریابی تا توسعه نرم‌افزار، می‌توانند به اخذ و انجام پروژه ها بپردازند. جوبل همچنین جوبل به کاربران امکان می‌دهد جستجوی شغل مورد نظر خود را در بیش از ۶۱ کشور و بیش از ۲۵ میلیون آگهی استخدامی انجام دهند.

2. اطلاعات مرتبط با پروژه‌ها:

جوبل اطلاعات مرتبط با هر پروژه را به شکل کامل شما ارائه می‌دهد، اطلاعاتی مانند توضیحات پروژه، زمینه مورد نیاز، مهارت‌های مورد انتظار و همچنین دستمزد پیشنهادی در بخش توضیحات درمورد پروژه قابل دسترس است. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا پروژه‌ای را انتخاب کنید که با توانایی‌ها و تخصص‌های شما سازگار است.

3. جستجوی دقیق و هوشمندانه:

با استفاده از فیلترها و پارامترهای مختلف می‌توانید جستجوی خود را بر اساس ملاک‌های مختلفی مانند محل کار، حوزه فعالیت، سطح شغلی و دیگر فاکتورها محدود کنید و نتایج دقیقتری برای خود دریافت کنید.

4. فرصت‌های بین‌المللی:

جوبل یک وب‌سایت جهانی است و به شما امکان می‌دهد تا به پروژه‌هایی از سراسر جهان دسترسی پیدا کنید. این امر به فریلنسرها این اجازه را می‌دهد تا با کارفرمایان بین‌المللی همکاری کنند و تجربه‌ی جهانی کسب کنند. همچنین می‌توانید از کارفرمایان درخواست مصاحبه شغلی برای موقعیت مد نظر خود را داشته باشید. وبسایت ارز کردیت خدمات نقد درآمد ارزی و ثبت نام در وبسایت جوبل را عرضه می‌دارد.

5. استفاده آسان:

این وب‌سایت از رابط کاربری ساده و کاربرپسند برخوردار است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد به راحتی پروژه‌ها را جستجو و درخواست کنید و زمان کمتری از شما گرفته شود.

 

jooble-main-img1

معایب استفاده از وبسایت جوبل:

جوبل نیز مانند سایر وبسایت های معرفی شغل می‌تواند دارای معایبی باشد، مانند:

1. رقابت بالا:

با توجه به این که جوبل یک وب‌سایت جهانی است، رقابت بین فریلنسرها بالاست. بنابراین برای اخذ پروژه‌ها، باید از سطح تخصص و رزومه کاری خوبی بهره‌مند باشید تا بتوانید با سایر فریلنسرها به رقابت بپردازید.

2. پیشنهادات مالی پایین‌تر:

با توجه به رقابت بالا یا مبتدی بودن نیروی کار، برخی کارفرمایان ممکن است پیشنهادات مالی پایین‌تری را ارائه دهند که این امر ممکن است باعث کاهش درآمد شما شود.

3. پرداخت برای اشتراک ویژه:

مانند بسیاری از وبسایت های دیگر، برای استفاده از برخی ویژگی‌های جوبل نیاز به پرداخت اشتراک ویژه دارید. پرداخت این هزینه ها ممکن است برای برخی از فریلنسرها سخت باشد.

4. کاهش تعاملات انسانی:

استفاده از وب‌سایت‌های فریلنسینگ مانند جوبل ممکن است باعث کاهش تعاملات انسانی و ارتباط مستقیم با کارفرمایان شود، ممکن است برخی از فریلنسرها این امر را مسئله‌ای مهم بدانند. همچنین از آن‌جا که وبسایت جوبل به عنوان یک موتور جستجو واسطه بین نیروی کار و کارفرما فعالیت می‌کند، ارتباط مستقیم با کارفرما برقرار نمی‌شود و برای برقراری ارتباط و دریافت اطلاعات بیشتر، کارجو باید به سایت یا رسانه استخدامی اصلی مراجعه کند.

5. عدم دقت:

به دلیل اینکه وبسایت جوبل اطلاعات شغلی را از منابع مختلف جمع آوری می‌کند، ممکن است بعضی از اطلاعات غیردقیق یا قدیمی باشد. بهتر است همواره بازیابی ورودی و تصدیق اطلاعات آگهی ها قبل از اعمال تصمیم گیری نهایی انجام شود. همچنین در وبسایت جوبل، هر شخص و سازمانی می‌تواند آگهی ارسال کند. برای همین، ممکن است کیفیت آگهی ها و توضیحات آن‌ها تفاوت داشته باشد و برخی از آگهی ها کامل نباشند و یا اصالت نداشته باشند.

نتیجه:

استفاده از سایت جوبل برای دریافت پروژه‌های فریلنسری گزینه‌ای معتبر و جذاب است، اما باید معایب و مزایا را با دقت در نظر گرفته و به توجه به نیاز‌ها و اهداف خود تصمیم بگیرید. پیشنهاد می‌شود که فریلنسر مطالبه‌ی خود را مورد بررسی قرار دهد، با کارفرمایان محتمل تعامل داشته باشد و پس از ارزیابی دقیق پروژه‌ها، تصمیم نهایی خود را بگیرد. این امر به افراد کمک می‌کند تا از فرصت‌های شغلی مناسب‌تری بهره‌مند شوند و مسیر موفقیت را بهتر طی کنند. همچنین علاوه بر وبسایت جوبل، وبسایت های آپورک و گورو نیز در حوزه معرفی پروژه‌های فریلنسری فعال هستند و وبسایت ارز کردیت در مقاله‌های خود آن‌ها را معرفی نموده.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

question